poniedziałek, 17 grudnia 2012

I'm driving home for Christmas.

Czasami chciałabym coś zmienić, 
czasami jestem zbyt wredna,
czasami chcę być lepsza.
Czemu czasami jest tylko czasami?
Czasami jestem tak cholernie szczęśliwa...


Cudowny weekend spędzony z ukochanym.
Dwudziestolecie na polskim i historii i będą święta.
Znalazłam cudowną sukienkę na sylwestra!
W dalszym ciągu poszukuję na studniówkę tej wymarzonej. *.*
Póki co jest 23, a ja użeram się ze słówkami z ang.
Słodkich snów i udanego wtorku. ;*

12 komentarzy:

  1. Bo żyjemy właśnie dla tych "czasami".
    Co robisz na sylwestra?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam znajomych, by upić się i tańczyć do białego rana! :) Będzie około 20 osób.

      Usuń
  2. "czasami" jest tylko czasami, żebyśmy potrafili doceniać dobre rzeczy.
    słówka z angla nie takie trudne! uczyć się angielskiego to czysta przyjemność :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami to często. Widocznie takie mamy być.

    OdpowiedzUsuń
  4. To "czasami" można spróbować zamienić na "zawsze". No, oprócz przypadku z bycia wredną, bo tego to chyba nikt by nie chciał. ;)
    Uuuu, a co to za sukienka? :>

    OdpowiedzUsuń
  5. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń