sobota, 1 czerwca 2013

Can't hold us.

Dobry wieczór kochane! ;*
Czy może raczej dzień dobry patrząc na godzinę? :) U mnie właściwie bez większych zmian. Powoli zaczynam się jedynie przyzwyczajać do bycia samotną. I jest to coś innego, ale z całą pewnością nie gorszego. Czasami po prostu tylko mam ochotę się do kogoś przytulić. Ale jakoś sobie z tym daję radę. :) Jutro jadę do Gd na weekend, będzie ciekawie, tak myślę. Dwa dni sama w domu też jakoś zleciały. Nie umiem sama zasypiać, to jest dziwne. Także więcej z całą pewnością Wam opowiem, gdy wrócę. :) Póki co wczoraj biegałam, grałam na xbox'ie, dziś jeździłam na rowerze, umyłam samochód. Wszystko mnie boli. Jak na takiego lenia jak ja, to był naprawdę niezły wysiłek. Także wieczorem zrobiłam sobie dobrze zamawiając pizzę. <3 Niestety słabo z alkoholem, bo jutro mam prowadzić, a przydałby się! 

Jestem pewna, że za parę dni zadam sobie pytanie: 'co Ty kurwa odpierdalasz?' Przecież to nie Ty, to nie jesteś Ty. Ty się tak nie zachowujesz, jakiś czas temu w życiu byś o tym nie pomyślała, a teraz przychodzi Ci to z taką łatwością? Mała, to będzie bolało, na pewno. Zawsze potem boli, nie umiesz żyć bez uczuć. Czy warto to zmieniać? Warto być taką? Tak postępować? Teraz jest dobrze, pasuje Ci to, a potem? Jak to się mówi, jeśli chcesz zrobić coś złego, zrób to, bo jeśli nie, to potem będziesz żałować. Ale czy nie za dużo tych złych rzeczy? 

Trzymajcie się ciepło, wreszcie wyszła ładna pogoda! Także krótkie spodenki take on. <3
Całuję, egoistycznaa. 


P.S. Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Dziecka! ;*

7 komentarzy:

  1. Trzymasz się idealnie. I zajmujesz się czymś, co najważniejsze!
    Może Ty taka nie byłaś, ale w tym momencie taka jesteś. I bądź, nie zastanawiaj się;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba będzie odpowiednie podejście, cieszyć się tym, co jest. :) Trzymam się dobrze. :) Już nie płaczę w nocy, gdy o tym pomyślę. Jest progres! :D

      Usuń
  2. A ja zapomniałam o dniu dziecka ;p. Ja to jestem. A u mnie pada :(,

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawzajem. ;) To by było na tyle, jeśli chodzi o ładną pogodę. Dobrze jest, odpocznij, zrelaksuj się, a potem zobaczysz co dalej.

    OdpowiedzUsuń
  4. No zajmiesz głowę czym innym i powoli zaczniesz zapominać ;) Podziwiam za mycie samochodu, ja to robię wyłącznie gdy chcę uzyskać coś konkretnego od rodziców ;D A słoneczko niech świeci i świeci aż do końca października, najlepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. przyzwyczaisz się do bycia samotną. albo kto wie, może na horyzoncie wkrótce pojawi się też ktoś ciekawy? :) głowa do góry, mała! :)

    OdpowiedzUsuń