czwartek, 2 stycznia 2014

Unconditionally.

Tak ciężko jest nie mieć wątpliwości.
Tak łatwo jest przestać w cokolwiek wierzyć.
Sama nie wiem, co mam robić, kogo wybrać.
Chciałabym być tak po prostu cholernie szczęśliwa.
Szczęście daje mi On, gdy całuje mnie zachłannie po twarzy,
a ja nie potrafię przestać się śmiać.
To jest to. Muszę czuć się szczęśliwa, 
a przy Nim nie potrafię przestać się uśmiechać.
Wybór jest prosty - kocham Go. 

Uwielbiam na niego patrzeć, uwielbiam jak on patrzy na mnie. Mogłabym całować go bez przerwy, bo tak dobrze całuje. Mogłabym go nie puszczać, bo już zawsze chcę, by mnie przytulał. Chcę by był mój, tylko mój, by każda inna mogła tylko o nim pomarzyć. Chcę, by mi ufał i ja chcę ufać mu. Chcę z nim być, przez cały czas, nie nudzi mi się, nie mam go dość, nie chcę by szedł. Zdecydowanie to dobry znak. Zdecydowanie to dobry wybór.

Sylwester spędzony z najlepszą z najlepszych. 
Nigdy więcej rozczarowań!
Czas zacząć uczyć się do sesji, mała!
But a little party never killed nobody!

3 komentarze:

  1. Kurcze, czuje dokładnie to samo jak jestem z moim chłopakiem.
    Czuje się przy nim taka bezpieczna...
    Czuje jakby to on dawał mi siłę..

    OdpowiedzUsuń