czwartek, 3 stycznia 2013

Don't stop the party!

Ogólnie jestem grzeczną dziewczynką.
Lubię spać, muszę się uczyć, na imprezy wychodzę czasami.
Nie pieprzę się z obcym kolesiem w domu obcej osoby.
Nie rozwalam szyby w samochodzie sąsiada.
Nie biję się, żeby cała łazienka była we krwi.
Nie wyzywam nikogo, że wyrzucił pojebanych ludzi z imprezy.
To była moja ostatnia domówka.
Zapowiada się przesłuchanie na policji.


Ciężko jest z historią.
Ciężko jest też tak naprawdę ze wszystkim.
Bardzo źle zaczął się ten rok, bardzo.
Co jeszcze?


Niektórzy to są pojebani!


13 komentarzy:

  1. na policji? O.o o Boże, co się stało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybita szyba w samochodzie sąsiada, zgłosił sprawę na policję. Mam tylko nadzieję, że to nikt ode mnie z imprezy.

      Usuń
    2. moja znajoma po pijaku kopnęła w lusterko samochodowe i się zgięło i popsuło ;/

      Usuń
  2. robiąc domówkę trzeba mieć spore zaufanie do gości, że syfu nie narobią, rzygać nie będą, nie będą pieprzyć się w sypialni rodziców, czegoś nie zwiną, nie będą się bić.


    ja raz zrobiłam domówkę i żałuje ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 26 osób to sporo, nawet w tak dużym domu, jak mój. Części nie znałam, to był błąd. Domówki robiłam wiele razy, ta jest ostatnia.

      Usuń
  3. o ja, to co Wy odwaliliście? :O mam nadzieję, że wszystko skończy się dobrze. trzymaj się! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja starałam się to wszystko ogarnąć i wypieprzyć plebs z mojego domu. Było ciężko.

      Usuń
  4. O rany. Policja oO Jakieś szczegóły?!
    Trzymaj się. Wszysctko będzie dobrze, nie? Musi być!

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nic, mogą przyjść do miesiąca, niestety...

      Usuń
  5. O matko, co się takiego stało, że zaangażowana została w to policja? :O

    | fruitcake.blog.onet.pl |

    OdpowiedzUsuń