sobota, 26 stycznia 2013

All I want.

Jestem dorosła, robię więc co chcę.
Podejmuję własne decyzje.
Sama rozwiązuję problemy.
Stawiam sobie wysokie cele
i z całą energią do nich dążę.
Trzeba przestać reagować na wszystko
zbyt emocjonalnie.


Zapraszam tu:
http://pleasebegoodforme.blogspot.com
:)

Wreszcie ferie, choć odpoczynku mało.
Po studniówce, zabawa udana.
W następnym dam zdjęcie mojej sukienki. :)
Oby do matury!
Oby do Gdańska! 
Oby prawo!
Nic więcej do szczęścia nie będzie mi już potrzebne.


20 komentarzy:

  1. chcę zobaczyć tę Twoją kieckę! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo sukienka ;D
    Maturę zdasz. Pójdziesz gdzie chcesz. Wiesz, jest niż demograficzny, czyli teoretycznie mniej chętnych, czyli powinno być łatwiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakby nie było dorosłosć to też sztuka opanowania emocji:)

    autoportretodczuwalny.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie jestem na etapie podejmowania własnych decyzji. :)

      Usuń
  4. studniówka dopiero przede mną, w przyszłą sobotę :) pokaż sukienkę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że te cele, które sobie postawiłaś... nie zostaną tylko w sferze planów :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam ferie dopiero 11 lutego. Jutro studniówka!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. podobno jesteśmy panami swojego życia.

    OdpowiedzUsuń
  8. przestać reagować zbyt emocjonalnie - to takie trudne

    OdpowiedzUsuń
  9. dorosłość to robienie, czego się chce? byłoby miło. :D
    trzeba dobrze wykorzystać te ferie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czego się chce na własną odpowiedzialność niestety.

      Usuń