piątek, 12 września 2014

Problem.

Ostatnio mam wrażenie, że jestem jak tykająca bomba, która tylko czeka, żeby wybuchnąć. Tracę cierpliwość, tracę wiarę, zaczynam się trząść i pękam. Płaczę i na darmo próbuję zebrać się w garść. Nie mam pojęcia, co się stało, co się zmieniło. Czym był zapalnik? Czas najwyższy chyba pomyśleć o jakiś zajęciach jogi, które mogłyby mnie wyciszyć i uspokoić. Musi być lepiej, zawsze w końcu jest! 

~ HP moim marzeniem i niedługo je spełnię. <3
czekam tylko na wypłatę i kupuję lapka. :) 
co myślicie o Windowsie 7?


Nominowana do Liebster Blog przez Anne.
Odpowiadam na 11 pytań, zadaję 11 pytań i nominuję 11 osób.

1. Co robisz zaraz po przebudzeniu?
Sprawdzam godzinę, przeciągam się i myślę, jak bardzo nie chce mi się wstawać. Najbardziej lubię moment, gdy okazuje się, że mam jeszcze trochę czasu na sen. <3

2. Kim chciałaś być, gdy byłaś mała?
Nauczycielką. Robiłam dziennik, karteczki z imionami, zakładałam obcasy i prowadziłam lekcję. Całkiem nieźle mi poszło, skoro studiuję pedagogikę, chociaż na obcasach nie przepadam chodzić. 

3. Dziwne słowo, które przychodzi ci do głowy i czemu jest dziwne.
Melun - chodziło mi o menela, gdy wczoraj droczyłam się z koleżanką, ale nie mogłam znaleźć słowa, co u mnie jest dość częste. 

4. Najpiękniejsza część człowieka to...
Charakter. Niektórzy mają fantastyczne zachowania, ale potem potrafią to idealnie zepsuć niestety. 

5. Co widzisz przez okno swojego pokoju?
Cóż, w Gdańsku zdarza się samolot, co jest świetne, gdy tak leżę i patrzę w okno, a tu widzę wysoko na niebie samolot. Często ludzi przechodzących po osiedlu. Kto by nie chciał tu mieszkać? W Elblągu natomiast często pełnia zagląda mi przez okno, a na co dzień cały szereg domów, nic ciekawego. 

6. Który film możesz oglądać setki razy?
'The Notebook' - znam na pamięć, za każdym razem płacz, uwielbiam! 'Titanic' - czysta klasyka. Typowo romantyczne komedie.

7. Jaki typ rozrywki jest dla ciebie katuszą?
Bardzo słaba impreza, z której nie wypada wyjść. Nic się nie dzieje, a nie możesz się zmyć pod byle jaką wymówką. 

8. Co myślisz o trzymaniu w domu węży?
Fuj, fuj i jeszcze raz fuj. Jeden wielki strach i obrzydzenie. Nie potrafię zrozumieć takich ludzi, którzy uważają takie organizmy za domowe zwierzątka. Przecież z tym żadnej więzi nie można nawiązać, jak z rybkami w akwarium. 

9. Żyjesz dniem dzisiejszym, czy myślisz o przyszłości, dlaczego?
Zależy od humoru. Jeśli jestem szczęśliwa, cieszę się tym, co jest. Jeśli jestem w dołku, to zaczynam myśleć o przyszłości w samych negatywach. 

10. Kto cię inspiruje?
Bohaterowie książek, tych romantycznych, właśnie takiej miłości chcę. Za którą można umrzeć i będę szczęśliwa od nowa każdego dnia. :)

11. Co cię drażni?
Głupi ludzie, których jest bardzo dużo na tej planecie, niestety. 

Moje pytania:

1. Co chcesz robić w przyszłości?
2. Wymarzone auto?
3. Ulubione zajęcie?
4. Pracujesz?
5. Ulubiona cecha u ludzi?
6. Lubisz sprzątać?
7. Ulubiony zwierzak?
8. Co robisz w wolnym czasie?
9. Ulubiony film?
10. Ulubiona książka?
11. Na jakie pytanie chcesz odpowiedzieć? :) 

Nominuję:

1. Daria
5. S.
8. Daga
10. Tinaaa
11. M.

Ode mnie tyle. :)
Buziak w czółko
i miłego dnia! ;*

40 komentarzy:

  1. Mogę odpowiedzieć w komentarzu? :)

    1. Chcę być pedagogiem specjalnym, psychologiem i po prostu pomagać dzieciom niepełnosprawnym, diagnozować, rehabilitować :)
    2. Kocham Bentleye :)
    3. Ulubione zajęcie... Zakupy, zakupy... Dużo seksu ? :P
    4. Nie, a bardzo bym chciała :)
    5. Cecha.... Myślę,że możliwość kochania drugiej osoby i zrobienia dla niej wielkich rzeczy :)
    6. Lubię :) Sprzątanie często wpływa na mnie kojąco.
    7. Kocham wszystkie zwierzęta, ale obecnie moje serce skradła świnka morska rasy us teddy - magia! :D
    8. Co robię? Dużo by wypisywać, odpoczywam :)
    9. Afterward :)
    10. Mechanizm Serca.
    11. Mogę powiedzieć,że uwielbiam prowadzić mojego bloga, o :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam go czytać, sprawia mi uśmiech! :) nie przestawaj pisać. :*

      Usuń
    2. Nie mam zamiaru przestawać :) Bo piszę od lat :P

      Usuń
    3. To będę częściej zaglądać. :)

      Usuń
    4. A porszę bardzo :P I tak po dwie notki potrafię napisać dziennie jak mam wenę :P Albo muszę coś z siebie wyrzucić.

      A ja też chcę kupić lapka, ale nie HP - brzydko wyglądają, podoba mi się Dell - ogólnie chwalę sobie tą firmę i właśnie Win7 bo 8 jest koszmarne!! a 7 była super.

      Usuń
    5. Czasami ciężko jest ogarnąć myśli, a blog w tym bardzo pomaga. :) Ja - zakochana - w - HP - forever. <3 Mają cudowne głośniki i wygląd też właśnie mi się podoba, ale za te głośniki dam się pokroić i są wytrzymałe. :) miałam kiedyś, zajeździłam na wymiankach komentarzowych. :D

      Usuń
    6. Właśnie ja mam della z głośnikami i jakimiś tam kartami, podwójnymi czy coś tam, że głos jest mega kinowy :) Wilk mi wybierał więc nie powiem Ci dokładnie co to i jak bo się nie znam na tym :P

      Usuń
    7. Ja też się nie znam, ale podobają mi się, no. :) Tak jak Nissan Juke mi się podoba, a inni mówią, że jest brzydki. ;c

      Usuń
    8. Jest piękny!!

      Usuń
    9. Kocham je i właśnie wszystkie bentleye i jeszcze garbuski :P

      Usuń
    10. Garbuski jakoś nie trafiają w mój gust. :P

      Usuń
    11. A ja lubie te starodawne ;p ogolnie te volvo sa do niczego ;p

      Usuń
    12. Zależy jakie, to Zuzy z 'Przyjaciółek' mi się podoba. <3

      Usuń
  2. całe życie miałam xp, od paru lat pracuję na 7 i jest okey. Teraz planuję kupić lapka, który jest tylko z 8, która jest tragiczna.
    Też kiedyś chciałam być nauczycielką. Prowadziłam lekcje dla wyimaginowanych uczniów, sprawdzałam fikcyjne sprawdziany. Ale jakoś po 3 klasie podstawówki mi przeszło xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w życiu trzeba robić, :) Ja też właśnie ciągle xp, ale chciałabym coś nowego.

      Usuń
  3. 10. Zupełnie jak ja ! :D
    Dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Windows 7 jest całkiem spoko, mam od 3 lat i nie narzekam. Umarłabym gdybym miała męczyć się z 8. :P

    Dziękuję za nominację, zaraz się zabieram za to ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! :) jestem już przekonana do 7.

      Usuń
    2. No dużo od xp się jednak nie różni. ;)

      Usuń
    3. Teraz widzę, że minimalnie, jakoś lepiej się prezentuje. :)

      Usuń
  5. Ja mam 7 i jest dobra, lepsza niż 8 według mojego informatyka. :) Ja bym nie mogła być nauczycielką, jestem zbyt niecierpliwa.
    Pozdrawiam i zapraszam. (Porcelanovvy)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pożyjemy, zobaczymy. To dopiero drugi rok, zawsze możemy coś zmienić. :)

      Usuń
  6. Również uwielbiam Titanica i mogłabym oglądać go w nieskończoność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'Come back' - zawsze mnie rozwala. Ryczenie obowiązkowe. :)

      Usuń
  7. Odnośnie tego, co napisałaś na samym początku - każdy tak chyba ma. Postaraj się jakoś zrelaksować i odprężyć, poświęć jakąś część dnia tylko i wyłącznie na własne przyjemności. Nie myśl o niczym zbytnio, po prostu odpoczywaj - powinno pomóc choć trochę :)
    No i co do Windowsa - 7 jest okej, ale od kilku miesięcy mam 8 i też jestem bardzo zadowolona, mimo iż byłam do niej nastawiona baaardzo sceptycznie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do 8 się póki co nie przekonam, 7 to i tak ogromny krok do przodu, bo popatrzyłam na tego laptopa, na poprzedniego i jak mi żal było! :D

      Usuń
  8. Dziękuję za nominację :D Odnoszę wrażenie, że jesteśmy podobne ;) Melun, haha xD
    Czy ja również mogę odpowiedzieć w komentarzu? ;)
    1. Nie wiem :( Znaczy mam jakieś marzenia, ale irracjonalne.
    2. Znowu nie wiem bo ja jeszcze prawka nie mam :D Ale myślę, że merc ;)
    3. Fotografia, lenistwo...
    4. Od czasu do czasu w firmie brata :)
    5. Lubię gdy ludzie są ciepli i wrażliwi :)
    6. Zależy, raz lubię (nachodzi mnie taka ochota) a raz nienawidzę. teraz jestem na tym drugim etapie ;)
    7. Kot i pies, nie mogę wskazać jednego :)
    8. Lenię się xD Różnie, czasem coś tworzę, czasem czytam, czasem spotykam się ze znajomymi. I fotografuję oczywiście!
    9.Jeden? "Och, życie" :)
    10. "Złodziejka książek"
    11. Nie jestem dzisiaj zbyt kreatywna więc nie wiem co bym mogła wymyślić :) Przepraszam, że w komentarzu ale już nawet nie wiedziałabym kogo nominować :)
    W każdym razie jeszcze raz dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że poświęciłaś chwilę i odpowiedziałaś. :)

      Usuń
  9. Uwielbiam Windowsa 7, ale z tego co słyszałam, ósemka też nie jest najgorsza. :)
    Dokładnie, kto by nie chciał mieszkać w Gdańsku? (Ja - serio, ten cholerny gdyński lokalny patriotyzm :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię Gdańska, powoli się przyzwyczajam. Jak z naszą kawą? :)

      Usuń
  10. Jak można trzymać węże w domu? Przecież to okropne jest! :(

    OdpowiedzUsuń
  11. sama czesto tak mam ze wystarczy slowo albo w sumie nic a ja mam cohote labo kogos zabic albo sie rozplakac xD masakra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed, po lub w trakcie okresu, tak to sobie tłumaczę zawsze. :)

      Usuń
  12. O, mało kto spełnia swoje marzenia z dzieciństwa, a Tobie się udało :) brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Siódemka jest o niebo lepsza od ósemki. Okazuje się, że nowsze wcale nie znaczy lepsze.

    OdpowiedzUsuń