poniedziałek, 3 września 2012

Nieodwzajemniona miłość maleje.

Macie całkowitą rację. Zdrada jest zła, tym bardziej świadoma zdrada jeszcze gorsza. Dlatego też nie mam zamiaru zdradzać mojego chłopaka w najbliższym czasie. Jest, kocha i tęskni, to dobrze. Mam tylko nadzieję, że nie wrócę do tego tematu gdy wyjedzie na studia.
Tymczasem zmienię stosunek nieco co do S., jak to niektórzy mówią - olej to. Także od tej pory będę się starać, nie mówię, że będzie mi wychodzić, ale będę się starać olewać ją.
Głównym moim celem jest prawko i matura, także idę dalej robić zadanka z matmy z pomocą internetu, czy to nie cudowne? Internet to magia.
Dziękuję całkowicie, za każde 'nie' pod ostatnim wpisem, dobrze że nie było żadnego może. Cieszę się także, że mam tak duże wsparcie w mojej przyjaciółce A., chociaż nawala w innych kwestiach w tej jest niezawodna. I choć tego nie przeczyta, jakoś mnie to nie martwi.
Tymczasem trzymajcie kciuki za jutrzejszy dzień w szkole, oby poszło dobrze, obym nie wracała do leków, obym się nie stresowała, nie bała, nie denerwowała, nie płakała, nie histeryzowała i nie nakręcała. To dużo jak na jednego człowieka, prawa? Trzymajcie kciuki jeszcze bardziej mocno za to! ;*

14 komentarzy:

  1. Będzie dobrze ;) Chociaż mój dzień był fatalny. no ale. Wystarczy ci, że jestem z Zachodnio-pomorskiego? xD

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieję, że się wszystko ułoży :)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli na prawdę cię kocha to kilometry jakie beda was dzielily nic nie zmienia. A olewanie ludzi to njalepsza rzecz jaką można zrobić, przynajmniej tak ja uważam!;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym problem, nie wierzę w miłość na odległość. ;/

      Usuń
    2. Czas uwierzyć:) Wiem, że to nic nie da i jedynie może wkurzyć, ale dobrze będzie;*

      Usuń
    3. Zobaczymy, jak to będzie. ;)

      Usuń
  4. ooj, uwierz mi, że nie ;) mam tak samo ;p ale w sumie nie ma się co przejmować - nawet na profesjonalnych sesjach robi się nawet tysiące zdjęć, z czego wybierane jest np. 10 najlepszych, bo nie na każdym modelka wyjdzie ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdradzić na pewno nie warto, ale olać warto na pewno. Jest w życiu wiele dużo przyjemniejszych spraw i ludzi, którymi warto zawracać sobie głowę ;). Lepiej powiedzieć komuś jedno miłe słowo niż pomyśleć trzy o S. Sumienie czystsze i rozum lżejszy ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczynam totalnie luzować co do S, także jest pozytywnie. :)

      Usuń
  6. A ja tyle czasu zastanawiałam się, jak tu można komentować, a okazało się, że to moja cudowna opera nie daje mi takiej możliwości... Nieważne.
    Warto czasem olewać ludzi. Nie wszyscy są warci naszych starań.

    OdpowiedzUsuń