środa, 30 lipca 2014

Dear John.

Sama nie wiem, czego chcę... Chciałabym być obok Ciebie. Uwielbiam przytulać się do Ciebie, Ty się uśmiechasz i obejmujesz mnie ramieniem. Czego mogę chcieć więcej w tej chwili? Czuję, że mam wszystko, bo mam Ciebie. Delikatnie jeżdżę palcami po Twojej klatce i przygryzam wargę, czekając na to, co będzie potem. Opowiadam Ci o rzeczach zupełnie nieistotnych, ale słuchasz uważanie i nawet się śmiejesz. Zaczynasz mnie łaskotać i nie chcesz przestać, a ja czuję się najszczęśliwsza mając Cię tak blisko. Podnoszę głowę i zaczynam Cię całować. Nie pozostajesz mi dłużny. Uwielbiam, gdy przejmujesz kontrolę, a ja tak chętnie się Tobie oddaję. Nie myślę wtedy o niczym innym - jest przyjemniejsze uczucie? Skupiam się jedynie na Tobie i jest mi tak cholernie dobrze. Nawet nie zauważam, kiedy pozbawiasz mnie ubrań, bo niczego się przy Tobie nie wstydzę, nie mam obaw. Cieszę się, że sprawiam Ci radość, że Tobie także jest przy mnie dobrze. Ale tak, chciałabym czegoś więcej. Chciałabym mieć Cię obok...




- podjęłam pracę!
- wyjeżdżam nad jezioro.
- kolejny rok studiów przede mną.
- mieszkanie z przyjaciółką - oby.
- nie mogę przestać o nim myśleć.
- robię wszystko, by nie myśleć.
- jutro Gdańsk, oby bez korków.
- Mel B. leci do przodu!


10 komentarzy:

  1. O jaką pracę podjęłaś?
    Robisz wszystko by nie myśleć o nim, więc o nim myślisz ;D A może dobrze, że myślisz..?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie niedobrze, że myślę i staram się jak najbardziej przestać! :)
      Pracuję sobie w sklepie, układam ciuchy, odkładam na miejsce, kontakt z ludźmi - przeróżnymi.

      Usuń
  2. Takich chwil nigdy za wiele ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te chwile mogłyby trwać wiecznie, prawda? Mam wrażenie, że rozumiem Twoją sytuację...
    Gratuluję podjęcia pracy! U mnie Mel B też do przodu! :)
    Miłego pobytu nad jeziorem! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdańsk - jak bardzo zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ehh... Mam nadzieję,że on będzie obok, bo dobrze jest mieć kogoś obok.

    OdpowiedzUsuń